Побудова корпоративного іміджу бібліотечних установ у соціальних медіа (на прикладі наукової бібліотеки Національного університету «Острозька академія»)
Abstract
Наразі практично не існує компанії, яка б не використовувала принаймні одну соціальну мережу у своїх цілях. Водночас зростає конкуренція на платформах за увагу користувачів і серед світових та регіональних брендів, приватних організацій, і серед державних та комунальних установ. Проте не всі компанії належно користуються своїми профілями в соціальних мережах. Часто компанії не використовують свій фірмовий стиль у побудові контенту на своїй сторінці, чим значно погіршують показники охоплення.
Соціальні медіа, по-перше, є інструментом рекламування та PR-діяльності, а по-друге, – платформою для активної комунікації з власною аудиторією. Відповідно варто зазначити, що бібліотечним установам необхідно йти за трендами, які стрімко з’являються і так само швидко зникають, не втрачаючи своєї ідентичності та айдентики (за наявності). Отже, для успішного функціонування у сучасному медіапросторі необхідно створювати корпоративний імідж.
References
Данілова Л. Л. Просування бренду в соціальних мережах. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. Київ, 2018. С. 22–24.
Кількість користувачів в Інтернет в Україні. Укрінформ. 2021. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2797152-v-ukraini-kilkist-internetkoristuvaciv-zroslado-23-miljoniv.html (дата звернення: 29.05.2022).
Наукова бібліотека Національного університету «Острозька академія». Офіційний сайт. URL: https://lib.oa.edu.ua (дата звернення: 29.05.2022).
Наукова бібліотека Національного університету «Острозька академія». Офіційна сторінка Facebook (Meta). URL: https://cutt.ly/uKgnavQ (дата звернення: 29.05.2022).
Buss A., Strauss N. Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web. Littlejohn S. W. Theories of human communication. 2009. P. 20.