Можливості регулювання контролю якості інформаційного забезпечення у закладах вищої освіти
Abstract
У процесі впровадження, експлуатації і супроводу інформаційної системи дистанційного навчання (ДН), а також у процесі її модернізації виникає необхідність оцінки якості цієї системи.
Дотримання якості інформаційного забезпечення – складний організаційний процес, який вимагає великих зусиль і фінансових інвестицій, що дає змогу забезпечити належну якість розроблюваних дистанційних курсів та іншого освітнього забезпечення.
References
Колісніченко Н. Критерії ефективності дистанційного навчання: управління процесом оцінювання якості. Актуальні проблеми державного управління. 2021. № 3 (84). С. 110–115.
Про затвердження Положення про дистанційне навчання: наказ Міністерства України від 25.04.2013 р. № 466. Дата оновлення: 08.09.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/z0703-13#Text (дата звернення: 20.05.2022).