Інформаційна підтримка маркетингової стратегії підприємства
Abstract
Будь-яку інформаційну систему можна розглядати з точки зору взаємодії її елементів, що пов’язані між собою у зовнішньому та у внутрішньому середовищах. У якості її складових розглядають технічні прилади, зокрема комп’ютери, комп’ютерні мережі, програмні продукти, бази даних, людей, різні технологічні та програмні засоби і т. д. Наявність або відсутність однієї або кількох складових не дає можливості говорити про існування або не існування інформаційної системи, а демонструє сформовану організаційну складову діяльності підприємства. У сучасному світі для забезпечення ефективного функціонування таких систем, як правило, до їх складу включають апаратне, технічне і програмне забезпечення. Від вдалого вибору вказаних архітектурних елементів залежить ефективність всього процесу в цілому. У зв’язку з цим розробка ефективних інформаційних системи, зокрема інформаційної системи маркетингової стратегії підприємства, є завжди актуальною.
References
ДСТУ 2392–94. Інформація та документація. Базові поняття. Терміни та визначення. К. : Держстандарт України, 1995.
Планування маркетингу : навч. посіб. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова та ін. 2-ге вид. перероб. та доп. К. : «Центр учбової літератури», 2013. 352 с.