Інформаційне забезпечення управління маркетинговим потенціалом ЗВО

Authors

  • І.В. Снісарчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Метою тез є обґрунтування ролі інформації, та важливості її розповсюдження закладом вищої освіти у кількісних показниках під час здійснення процесів управління маркетинговим потенціалом. Особливістю становлення сучасного суспільства є піднесення важливості інформації та знань. Саме ці дві категорії прямо та опосередковано здійснюють вплив на загальну конкурентоспроможність будь-якої системи, що у підсумку визначають ступінь її адаптивності до змін умов функціонування.

Published

2022-01-21

How to Cite

[1]
Снісарчук , І. 2022. Інформаційне забезпечення управління маркетинговим потенціалом ЗВО. Інформація та соціум. (Jan. 2022), 15-16.

Issue

Section

Секція 1 Інформаційні ресурси в системі менеджмент–економіка– бізнес