Інформаційне забезпечення управління маркетинговим потенціалом ЗВО
Abstract
Метою тез є обґрунтування ролі інформації, та важливості її розповсюдження закладом вищої освіти у кількісних показниках під час здійснення процесів управління маркетинговим потенціалом. Особливістю становлення сучасного суспільства є піднесення важливості інформації та знань. Саме ці дві категорії прямо та опосередковано здійснюють вплив на загальну конкурентоспроможність будь-якої системи, що у підсумку визначають ступінь її адаптивності до змін умов функціонування.
Downloads
Published
2022-01-21
How to Cite
[1]
Снісарчук , І. 2022. Інформаційне забезпечення управління маркетинговим потенціалом ЗВО. Інформація та соціум. (Jan. 2022), 15-16.
Issue
Section
Секція 1 Інформаційні ресурси в системі менеджмент–економіка– бізнес