Формування фахових компетентностей в умовах модернізації бібліотек
Abstract
Реалізація потенціалу методик та технологій підготовки кадрів інформаційно-бібліотечного профілю впливає на досягнення такого результату навчання, як компетентність. Продуктивне навчання забезпечує засвоєння знань та умінь, володіючи якими випускник знаходить підґрунтя для свого подальшого життя й означає необхідні, дієві, міцні, постійно актуальні, вмотивовані й сформовані на належному рівні.
В умовах інформатизації суспільства, широкого впровадження і використання комп’ютерних технологій у різних сферах діяльності людини соціальним замовленням вищій школі є підготовка фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».
References
Абдулаев А. Ш. Введение в информационный мир. Москва.1994. 72 с.
Про бібліотеки та бібліотечну справу: Закон України від 27.01.95 №33/95-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/32/95-%D0%B2% D1%80#n35. (Дата звернення 30.04.2019)
Про затвердження Порядку формування зведеного каталогу оцифрованих видань: наказ Мінкульт України від 25 травня 2016 № 360. URL: https://zakon. rada.gov.ua/laws/show/z0867-16 (Дата звернення 25.04.2019).
Шелестова А. М. Соціальні комунікації як базовий компонент інформаційноосвітнього середовища сучасного ВНЗ. Молодий вчений. № 7 (22). Ч. 2 «Соціальні комунікації». Липень, 2015. URL: molv_2015_7(2)_38.pdf (Дата звернення 22.04.2019).