Проведення контент-аналізу соціальних мереж закладів вищої освіти різних країн світу

Authors

  • В. Ю. Василенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Мета дослідження – визначити особливості використання соціальних мереж топових зарубіжних закладів вищої освіти шляхом проведення контент-аналізу.

References

Горбатюк Т. В. Розвиток Інтернет-середовища в ретроспективі та перспективі. Науковий вісник НУБіП України. 2017. № 274. С. 44–51.

Чирун Л. В., Висоцька В. А. Застосування контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Інформаційні системи та мережі. 2010. № 689. С. 332–347.

Academic Ranking of World Universities. URL: http://www.shanghairanking.com/.

Top universities. URL: https://www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings.

THE: World University Rankings. URL: timeshighereducation.com/.

CWTS: Leiden Ranking. URL: http://leidenranking.com/.

Facebook. Harvard University. URL: https://www.facebook.com/Harvard/.

Twitter. Harvard University. URL: https://twitter.com/harvard.

Instagram. Harvard University. URL: https://www.instagram.com/harvard/.

Facebook. University of Oxford. URL: https://www.facebook.com/the.university.of.oxford.

Twitter. Oxford University. URL: https://twitter.com/uniofoxford.

Instagram. University of Oxford. URL: https://www.instagram.com/oxford_uni/.

Facebook. Peking University. URL: https://www.facebook.com/PKU1898/.

Twitter. Peking University. URL: https://twitter.com/PKU1898.

Instagram. Peking University. URL: https://www.instagram.com/pku1898/.

Что такое коэффициент вовлеченности и как его вычислить. URL: https://geniusmarketing.me/lab/koefficient-vovlechennosti/.

Published

2022-01-20

How to Cite

[1]
Василенко , В.Ю. 2022. Проведення контент-аналізу соціальних мереж закладів вищої освіти різних країн світу. Інформація та соціум. (Jan. 2022), 14-16.

Issue

Section

Секція 2 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи