Проведення контент-аналізу соціальних мереж закладів вищої освіти різних країн світу
Abstract
Мета дослідження – визначити особливості використання соціальних мереж топових зарубіжних закладів вищої освіти шляхом проведення контент-аналізу.
References
Горбатюк Т. В. Розвиток Інтернет-середовища в ретроспективі та перспективі. Науковий вісник НУБіП України. 2017. № 274. С. 44–51.
Чирун Л. В., Висоцька В. А. Застосування контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Інформаційні системи та мережі. 2010. № 689. С. 332–347.
Academic Ranking of World Universities. URL: http://www.shanghairanking.com/.
Top universities. URL: https://www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings.
THE: World University Rankings. URL: timeshighereducation.com/.
CWTS: Leiden Ranking. URL: http://leidenranking.com/.
Facebook. Harvard University. URL: https://www.facebook.com/Harvard/.
Twitter. Harvard University. URL: https://twitter.com/harvard.
Instagram. Harvard University. URL: https://www.instagram.com/harvard/.
Facebook. University of Oxford. URL: https://www.facebook.com/the.university.of.oxford.
Twitter. Oxford University. URL: https://twitter.com/uniofoxford.
Instagram. University of Oxford. URL: https://www.instagram.com/oxford_uni/.
Facebook. Peking University. URL: https://www.facebook.com/PKU1898/.
Twitter. Peking University. URL: https://twitter.com/PKU1898.
Instagram. Peking University. URL: https://www.instagram.com/pku1898/.
Что такое коэффициент вовлеченности и как его вычислить. URL: https://geniusmarketing.me/lab/koefficient-vovlechennosti/.