Позиція України в міжнародних рейтингах як чинник формування її іміджу у зовнішньому інформаційному просторі
Abstract
У сучасному світі формування глобального інформаційного простору загалом та впровадження інформаційної політики окремих держав залежать від глобальних світових змін останніх років. Серед таких змін можна виділити такі: прискорення темпів розвитку всіх сфер життя суспільства, перехід до постінформаційного суспільства, глобалізаційні процеси, збільшення впливу окремих акторів міжнародних відносин на внутрішню політику держав.
Дедалі більший вплив на формування іміджу держав, і України також, мають засоби масової інформації та комунікації, а суб’єктами формування політичного іміджу держави виступають, наприклад, президент із набором не тільки професійних, а й особистих рис, уряд, парламент із законодавчими ініціативами, члени політичних партій, які виступають перед ЗМІ із заявами або свідомо чи випадково стають учасниками таких подій, які згодом заслуговують уваги провідних закордонних інтернет-видань тих країн, до кола інтересів яких входить Україна. Серед таких країн можна виокремити держави, які формують не тільки власний інформаційний простір, а і впливають на інформаційний дискурс прикордонних або союзних держав, наприклад, США та Росія.
References
Галумов Э. Международный имидж России: стратегия формирования. Москва.: Известия, 2003. 450 с.
Freedom House. Nations in Transit. URL: https://freedomhouse.org/report/nations-transit (дата звернення: 10.04.2020).
Global Innovation Index. URL: https://www.globalinnovationindex.org/home (дата звернення: 12.12.2019).
Fragile State Index. URL: https://fragilestatesindex.org/ (дата звернення: 12.12.2019).
World Happiness Report. URL: https://worldhappiness.report/ (дата звернення: 12.12.2019).
Passport Index. URL: https://www.passportindex.org/ (дата звернення: 12.12.2019).