Креативність як топ-навичка й технології розвитку її засобами словесності
Abstract
Серед творців теорій креативності найбільш відомим є американський психолог Е. Торренс, який почав свої дослідження креативності ще в 1958 році і присвятив цій проблемі все життя. Е. Торренс визначає креативність як процес, який передбачає: появу чутливості до проблем, дефіцит знань, їхню невідповідність, дисгармонію та ін.; фіксацію цих проблем; пошук рішень цих проблем, висунення гіпотез; перевірка, зміни й повторні перевірки гіпотез; формулювання результату.
References
Кардаков О. Ю. Креативна інтелектуалізація Європейського Союзу. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/frvu_2015_8_7.pdf
Креативність та освіта: чому це має значення? URL: http://gohigher.org/creativity_and_education
Павленко В. В. Креативність: сутнісна характеристика поняття. Креативна педагогіка. Видавництво Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки «Полісся». Житомир. 2016. Вип. 11. С. 120–131.
Пивоварова Олена. Латеральне мислення та методи його розвитку. Філософія освіти. 2006. № 1(3). С. 24–34.
Ткаченко Л. І. Креативність і творчість: сучасний контент. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2014. № 9–10. С. 32–35.
Ягоднікова В. В. Кейс-метод (Case study) як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців. URL: http://www.rusnauka.com/1_NIO_2008/Pedagogica/2549 6.doc.htm.
Szmidt K. Pedagogics of two children. Pedagogika GWP. 2007. 423 p.
https://mybook.ru/author/richard-florida/kreativnyj-klass-lyudi-kotorye-sozdayutbudushee/
https://www.youtube.com/watch?v=1G3Kyu_UbjQ