Проблеми впровадження та перспективи розвитку дистанційних технологій навчання в Україні

Authors

  • О. М. Василинина Відокремлений структурний підрозділ «Миргородський фаховий коледж імені Миколи Гоголя» Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Abstract

Нові інформаційно-комунікаційні технології вимагають нових підходів до технології створення навчально-методичних матеріалів, які передбачають розробку навчальних матеріалів і видів діяльності, методів і засобів для забезпечення високої якості викладання.
Дистанційне навчання у період COVID-карантину стало глобальним явищем і суттєво змінило структуру системи освіти в нашій країні. Порівняно з традиційними методами, дистанційне навчання має такі особливості: можливість зняття просторових обмежень в організації навчального процесу та побудови гнучкого графіка навчального процесу, використання навчально-методичних комплексів, що поєднують різні форми подачі інформації, а також наявність двосторонньої комунікації, яка робить можливим безперервну індивідуальну взаємодію студента і викладача.

Author Biography

О. М. Василинина , Відокремлений структурний підрозділ «Миргородський фаховий коледж імені Миколи Гоголя» Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

викладач

References

Андрусенко Н. В. Дистанційне навчання в Україні. Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія: матеріали міжвузівського вебінару. Вінниця, 31.03.2017 р. Вінниця: ВТЕІ КНТЕУ, 2017. С. 7–10.

Проблеми впровадження дистанційної освіти в Україні. URL: http://edu.minfin.gov.ua/LearningProcess/RemoteEducation/Pages/Проблеми-впровадженнядистанційної-освіти-в-Україні.aspx (дата звернення: 01.06.2021).

Published

2021-12-20

How to Cite

[1]
Василинина , О.М. 2021. Проблеми впровадження та перспективи розвитку дистанційних технологій навчання в Україні. Інформація та соціум. (Dec. 2021), 82-84.

Issue

Section

Секція 5 Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій в освіті у період COVID-карантину