Проблеми впровадження та перспективи розвитку дистанційних технологій навчання в Україні
Abstract
Нові інформаційно-комунікаційні технології вимагають нових підходів до технології створення навчально-методичних матеріалів, які передбачають розробку навчальних матеріалів і видів діяльності, методів і засобів для забезпечення високої якості викладання.
Дистанційне навчання у період COVID-карантину стало глобальним явищем і суттєво змінило структуру системи освіти в нашій країні. Порівняно з традиційними методами, дистанційне навчання має такі особливості: можливість зняття просторових обмежень в організації навчального процесу та побудови гнучкого графіка навчального процесу, використання навчально-методичних комплексів, що поєднують різні форми подачі інформації, а також наявність двосторонньої комунікації, яка робить можливим безперервну індивідуальну взаємодію студента і викладача.
References
Андрусенко Н. В. Дистанційне навчання в Україні. Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія: матеріали міжвузівського вебінару. Вінниця, 31.03.2017 р. Вінниця: ВТЕІ КНТЕУ, 2017. С. 7–10.
Проблеми впровадження дистанційної освіти в Україні. URL: http://edu.minfin.gov.ua/LearningProcess/RemoteEducation/Pages/Проблеми-впровадженнядистанційної-освіти-в-Україні.aspx (дата звернення: 01.06.2021).