Нові підходи до підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи
Abstract
До найважливіших завдань майбутнього фахівця інформаційної сфери можна зарахувати уміння орієнтуватися у великих інформаційних масивах, швидко визначати інформацію, релевантну запитам, перевіряти надійність джерела інформації та адекватно оцінювати її якісні характеристики. Отже, важливими залишаються навички аналізу, синтезу та згортання інформації, які розвиваються під час вивчення таких освітніх компонент, як «Аналітико-синтетична переробка інформації», «Інформаційна-аналітична діяльність», «Інформаційна аналітика» тощо. В умовах сьогодення важливо стимулювати логічне та критичне мислення студентів, особливо використовуючи метод коучингу і кейс-метод.
References
Гончаренко І. В. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки документознавців. Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 7–9 квітня 2015 р. / Національний авіаційний університет; редкол. І. І. Тюрменко та ін. Київ: Талком, 2015. С. 331–334.
Петрова Л. Г. Процесно-орієнтований підхід до підготовки документознавців як чинник реалізації якісних параметрів навчання у ВНЗ. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2014. С. 5–9.
Проєкт стандарту фахової передвищої освіти ОПС «фаховий молодший бакалавр» галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа. Київ, 2021. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/ Fakhova%20peredvyshcha%20osvita/Proyekti-standartiv/2021/03/30/029-informatsiynabibliotechna-ta-arkhivna-sprava3003.pdf (дата звернення: 15.05.2021).
Спрінсян В. Г. Підготовка документознавців, інформаційних аналітиків – нагальна потреба інформаційного суспільства. Моделювання регіональної економіки. 2011. С. 283– 289.