Інтернет-комунікація в інформаційно-комунікаційній структурі соціальних комунікацій
Abstract
Історичний розвиток людства, досягнення науки, техніки і технологій сприяли і сприяють удосконаленню й засобів масової комунікації. Досягненням наукового потенціалу та технологічних засобів стало винайдення мережі Інтернет, що поєднує функції практично всіх сучасних ЗМІ – преси, фотожурналістики, радіо, телебачення, інформаційних агентств. Мережа синтезує текст, звук, відео. Крім того, має ще й власні ознаки – гіпертексти, гіперпосилання, мультимедіа... А ефект присутності, який вважається однією зі специфічних властивостей телебачення, в мережі Інтернет знайшов не тільки своє втілення, але й сприяв його розвитку. Віртуальні розмови, прямі ефіри, телемости, телеконференції, блог сфера, соціальні мережі, електронна пошта – і все це у режимі реального часу – це ті складники, без яких нині немислима мережа.
References
Кількість інтернет-користувачів у світі досягла 4,8 млрд. URL: https://mind.ua/news/20219912-kilkist-internet-koristuvachiv-u-sviti-dosyagla-48-mlrd
За рік карантину кількість українських користувачів у соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60 % населення – GlobalLogic. URL: https://ua.interfax.com.ua/ news/telecom/730770.html
Городенко Л. Новітні медіа. URL: http://journ.univ.kiev.ua/csc/wpcontent/uploads/2020/11/NewMedia.pdf
Поліщук В. Інформаційна культура. URL: http://www.vet.com.ua/index.php/ 2008010464/ blogs/vpol/2009-01-18-23-19-21.html
Тимошик М. Видавнича справа та редагування: курс лекцій. У 2-х част. Ч. І. Вишневе, 2003. 128 с.