Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг
Abstract
Маркетингові дослідження вважаються одним з найкращих методів для отримання достовірної інформації з ринку товарів і послуг. На основі даних маркетингових досліджень створюється маркетингова та загальна стратегії суб’єктів господарювання.
Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг здійснюють аналіз ринку для виробника в розрізі розміру ринку, потенціалу для подальшого зростання, стану суміжних ринків та тенденцій їхнього розвитку тощо; також детально вивчають споживчий попит в розрізі запитів споживачів і розвитку їхніх потреб; незаповнених ніш ринку тощо. Маркетингові дослідження необхідні для оцінки конкуренції на ринку інформаційних 9 продуктів та послуг – визначаються основні конкуренти; частки ринку, які вони займають; їхня поведінка на ринку; які порівняльні переваги і недоліки вони мають тощо.
References
Палеха Ю. І, Палеха О. Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг. Київ: Вид-во Ліра, 2019. 480 с.
Маркетинг: навч. посіб. / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, Б. О. Король та ін.; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. М. В. Мальчик. Рівне: НУВГП, 2014. 444 с.