Роль візуального контенту в соціальних мережах для формування іміджу та залучення аудиторії
Ключові слова:
візуальний контент, соціальні мережі, імідж, залучення аудиторіїАнотація
Досліджено сутність візуального контенту у соціальних мережах та його вплив на формування іміджу бренду. Аналізуються основні типи візуальних матеріалів, їх роль у залученні та утриманні аудиторії, а також стратегії ефективного використання візуальної графіки для підвищення впізнаваності та довіри. Результати дослідження підтверджують важливість сучасних візуальних підходів у контексті цифрової комунікації та маркетингу.
Посилання
Лосєва В. Ефект переваги зображення: як візуальний контент впливає на сприйняття. LinkedIn. URL: https://www.linkedin.com/pulse/ефект-переваги-зображення-як-візуальний-контент-violetta-losyeva--vqxge/ (Дата звернення: 01.06.2025).
Вплив соціальних мереж на освіту. Академія української преси. URL: https://medialiteracy.org.ua/vplyv-sotsialnyh-merezh-na-osvitu/ (дата звернення: 01.06.2025).
Корсікова К. Г. Використання соціальних мереж як засіб формування навчального простору. Інноваційна педагогіка. 2019. № 12 (Частина 1). С. 115–118. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/12/part_1/26.pdf (дата звернення: 01.06.2025).
Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.