Використання ефекту імерсивності у сфері освітніх інформаційних систем і технологій
Ключові слова:
імерсивні технології, освіта, освітні інформаційні системи і технології, віртуальна реальність (VR), доповнена (AR) реальність, метавсесвітАнотація
Імерсивні технології, як-то віртуальна (VR), доповнена (AR) реальність, знаходять широке застосування в освіті. Вони дозволяють створювати інтерактивні та захоплюючі навчальні середовища, які покращують процес навчання.
Посилання
Kemec A. From reality to virtuality: Re discussing cities with the concept of the metaverse. Int. J. Manag. Account. 2022. № 4. P. 12–20
Cammack R. G. Location based service use: A metaverse investigation. J. Locat. Based Serv. 2010. № 4. P. 53–65.
Yavorska T., Prihunov O., Syerov Yu. Efficiency of Using Social Networks in the Period of Library Activity in Remote Mode. CEUR Workshop Proceedings. Vol. 2616: Proceedings of the 2nd International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN-2020). Lviv, Ukraine, May 21, 2020. P. 214–226. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2616/ paper18.pdf
Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.