Використання ефекту імерсивності у сфері освітніх інформаційних систем і технологій

Автор(и)

  • Тетяна Яворська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

імерсивні технології, освіта, освітні інформаційні системи і технології, віртуальна реальність (VR), доповнена (AR) реальність, метавсесвіт

Анотація

Імерсивні технології, як-то віртуальна (VR), доповнена (AR) реальність, знаходять широке застосування в освіті. Вони дозволяють створювати інтерактивні та захоплюючі навчальні середовища, які покращують процес навчання.

Біографія автора

Тетяна Яворська, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. пед. наук, доцент

Посилання

Kemec A. From reality to virtuality: Re discussing cities with the concept of the metaverse. Int. J. Manag. Account. 2022. № 4. P. 12–20

Cammack R. G. Location based service use: A metaverse investigation. J. Locat. Based Serv. 2010. № 4. P. 53–65.

Yavorska T., Prihunov O., Syerov Yu. Efficiency of Using Social Networks in the Period of Library Activity in Remote Mode. CEUR Workshop Proceedings. Vol. 2616: Proceedings of the 2nd International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN-2020). Lviv, Ukraine, May 21, 2020. P. 214–226. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2616/ paper18.pdf

Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-18

Як цитувати

[1]
Яворська, Т. 2025. Використання ефекту імерсивності у сфері освітніх інформаційних систем і технологій. Інформація та соціум. (Груд 2025), 55-59.

Номер

Розділ

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи