Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel
Ключові слова:
автоматизація, документи, MS Word, MS Excel, функція злиття поштиАнотація
Більшість користувачів Microsoft Word використовують цей застосунок лише для набору тексту, однак він пропонує набагато більше можливостей, що дають змогу автоматизувати процес створення документації. Розглянуто переваги MS Word, додаткові можливості та запропоновано приклади використання цих функцій.
Посилання
Офіційний сайт Microsoft Word. URL: www.microsoft.com
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-08
Як цитувати
[1]
Анісімова , О.М. 2024. Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel. Інформація та соціум. (Жов 2024), 98-102.
Номер
Розділ
Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем