Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel

Автор(и)

  • О. М. Анісімова Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

автоматизація, документи, MS Word, MS Excel, функція злиття пошти

Анотація

Більшість користувачів Microsoft Word використовують цей застосунок лише для набору тексту, однак він пропонує набагато більше можливостей, що дають змогу автоматизувати процес створення документації. Розглянуто переваги MS Word, додаткові можливості та запропоновано приклади використання цих функцій.

Біографія автора

О. М. Анісімова , Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

д-р екон. наук, професор

Посилання

Офіційний сайт Microsoft Word. URL: www.microsoft.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-08

Як цитувати

[1]
Анісімова , О.М. 2024. Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel. Інформація та соціум. (Жов 2024), 98-102.

Номер

Розділ

Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем