Інформаційно-комунікаційні технології як механізм управління взаємодією бібліотеки з користувачами

Автор(и)

  • Л. Г. Настенко Національний авіаційний університет
  • О. М. Яценко Національний авіаційний університет

Анотація

Соціальна роль бібліотек як осередків інформації, збереження культури, відродження духовності у сучасних умовах інформатизації суспільства набуває особливої актуальності. Розглядаючи бібліотеку як соціальну систему, як цілісне утворення, головним елементом якого є люди, їхні зв’язки та взаємодія, слід наголосити на важливій складовій її діяльності – інформаційно-комунікативній. Недаремно один із фундаторів теорії соціальних систем Ніклас Луман соціальні системи визначав процесами комунікації [2]. Стратегічним напрямом діяльності сучасних бібліотек, як і суспільства в цілому є духовне виховання як дорослих, так і дітей та підлітків, орієнтація на особистість, унікальність, своєрідність кожної людини, на її духовний внутрішній світ.

Біографія автора

Л. Г. Настенко , Національний авіаційний університет

канд. пед. наук, доцент

Посилання

Головко М. В. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій як механізм управління якістю фізичної освіти/ М. В. Головко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – К., 2014. – Вип. 48. – С. 36–40. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_9

Луман Н. Поняття цілі і системна раціональність: щодо функції цілей у соціальних системах / Н. Луман. – К.: Дух і літера, 2011. – 336 с.

Мастяниця Й. У. Інформаційні ресурси України: проблеми державного управління / Й. У. Мастяниця. – К.: НІСД, 2002. – 140 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-24

Як цитувати

[1]
Настенко , Л.Г. і Яценко , О.М. 2022. Інформаційно-комунікаційні технології як механізм управління взаємодією бібліотеки з користувачами. Інформація та соціум. (Січ 2022), 37-39.

Номер

Розділ

Секція 4 Архівна та бібліотечна справа в інформаційному суспільстві