Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг

Автор(и)

  • О. С. Щербіна Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Маркетингові дослідження вважаються одним з найкращих методів для отримання достовірної інформації з ринку товарів і послуг. На основі даних маркетингових досліджень створюється маркетингова та загальна стратегії суб’єктів господарювання.
Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг здійснюють аналіз ринку для виробника в розрізі розміру ринку, потенціалу для подальшого зростання, стану суміжних ринків та тенденцій їхнього розвитку тощо; також детально вивчають споживчий попит в розрізі запитів споживачів і розвитку їхніх потреб; незаповнених ніш ринку тощо. Маркетингові дослідження необхідні для оцінки конкуренції на ринку інформаційних 9 продуктів та послуг – визначаються основні конкуренти; частки ринку, які вони займають; їхня поведінка на ринку; які порівняльні переваги і недоліки вони мають тощо.

Біографія автора

О. С. Щербіна , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доц.

Посилання

Палеха Ю. І, Палеха О. Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг. Київ: Вид-во Ліра, 2019. 480 с.

Маркетинг: навч. посіб. / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, Б. О. Король та ін.; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. М. В. Мальчик. Рівне: НУВГП, 2014. 444 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

[1]
Щербіна , О.С. 2021. Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг. Інформація та соціум. (Груд 2021), 8-10.

Номер

Розділ

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи