Використання штучного інтелекту в управлінні клієнтоорієнтованістю бізнесу
Ключові слова:
клієнтоорієнтованість, CRM-система, клієнтський досвід, штучний інтелект (ШІ)Анотація
Робота присвячена дослідженню ролі штучного інтелекту (ШІ) в управлінні клієнтоорієнтованістю бізнесу. Розглянуто основні етапи формування клієнтського досвіду, проаналізовано ключові можливості ШІ на кожному з етапів, зокрема автоматизація взаємодії, персоналізація пропозицій та прогнозування поведінки клієнтів. Обґрунтовано, що інтеграція ШІ дозволяє компаніям не лише підвищити задоволеність клієнтів, але й оптимізувати бізнес-процеси, що в кінцевому підсумку веде до зростання конкурентоспроможності та прибутковості.
Посилання
Сивицька І. Г., Синиченко А. В. Формування системи персоніфікованого навчання в управлінні розвитком клієнтоорієнтованості персоналу. Економіка і організація управління. 2019. Вип. 4, № 36. С. 145–153.
Розмір ринку штучного інтелекту та майбутні перспективи. FORTUNE BUSINESS INSIGHTS. URL: https://www.fortunebusinessinsights.com/industry-reports/artificial-intelligencemarket-100114 (дата звернення: 06.05.2025).
Customer satisfaction, loyalty behaviors, and firm financial performance: what 40 years of research tells us / V. Mittal, K. Han, C. Frennea et al. Marketing Letters. 2023. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s11002-023-09671-w?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 15.05.2025).
What is AI? A guide to artificial intelligence. IBM. URL: https://www.ibm.com/cloud/ learn/what-is-artificial-intelligence (дата звернення: 05.05.2025).
9 найкращих ШІ інструментів для CRM у 2025 році. Chat GPT Academy. URL: https://www.chatgptacademy.online/sfery-vykorystannya-ai/obslugovuvannya-kliyentiv/9- najkrashhyh-shi-instrumentiv-dlya-crm-u-2025-roczi/ (дата звернення: 03.05.2025).