Використання штучного інтелекту в управлінні клієнтоорієнтованістю бізнесу

Автор(и)

  • Інга Сивицька Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

клієнтоорієнтованість, CRM-система, клієнтський досвід, штучний інтелект (ШІ)

Анотація

Робота присвячена дослідженню ролі штучного інтелекту (ШІ) в управлінні клієнтоорієнтованістю бізнесу. Розглянуто основні етапи формування клієнтського досвіду, проаналізовано ключові можливості ШІ на кожному з етапів, зокрема автоматизація взаємодії, персоналізація пропозицій та прогнозування поведінки клієнтів. Обґрунтовано, що інтеграція ШІ дозволяє компаніям не лише підвищити задоволеність клієнтів, але й оптимізувати бізнес-процеси, що в кінцевому підсумку веде до зростання конкурентоспроможності та прибутковості.

Біографія автора

Інга Сивицька, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

Посилання

Сивицька І. Г., Синиченко А. В. Формування системи персоніфікованого навчання в управлінні розвитком клієнтоорієнтованості персоналу. Економіка і організація управління. 2019. Вип. 4, № 36. С. 145–153.

Розмір ринку штучного інтелекту та майбутні перспективи. FORTUNE BUSINESS INSIGHTS. URL: https://www.fortunebusinessinsights.com/industry-reports/artificial-intelligencemarket-100114 (дата звернення: 06.05.2025).

Customer satisfaction, loyalty behaviors, and firm financial performance: what 40 years of research tells us / V. Mittal, K. Han, C. Frennea et al. Marketing Letters. 2023. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s11002-023-09671-w?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 15.05.2025).

What is AI? A guide to artificial intelligence. IBM. URL: https://www.ibm.com/cloud/ learn/what-is-artificial-intelligence (дата звернення: 05.05.2025).

9 найкращих ШІ інструментів для CRM у 2025 році. Chat GPT Academy. URL: https://www.chatgptacademy.online/sfery-vykorystannya-ai/obslugovuvannya-kliyentiv/9- najkrashhyh-shi-instrumentiv-dlya-crm-u-2025-roczi/ (дата звернення: 03.05.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-18

Як цитувати

[1]
Сивицька, І. 2025. Використання штучного інтелекту в управлінні клієнтоорієнтованістю бізнесу. Інформація та соціум. (Груд 2025), 119-122.

Номер

Розділ

Секція 4 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем