Моделювання побудови громадянського суспільства у межах цифрового твору Bioshock

Автор(и)

  • Михайло Дубель Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

громадянське суспільство, політичне моделювання, цифровий дискурс

Анотація

Тези присвячені розгляду перспектив використання цифрових творів для моделювання побудови громадянського суспільства на прикладі комп’ютерної гри Bioshock. Для бази порівняння у статі обрано класичний твір «Атлант розправив плечі». На основі проведеного дослідження визначено найбільш вагомі відмінності в ідеях двох творів та потенціал для критики об’єктивізму.

Біографія автора

Михайло Дубель, Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р філософії

Посилання

Платон. Держава / пер. з давньогр. Д. Коваль. Київ: Основи, 2000. 355 с.

Айн Ренд. Атлант розправив плечі. Частина 1. Несуперечність / пер. з англ. А. Переверзєв. Київ: Наш формат, 2016. 432 с.

Айн Ренд. Атлант розправив плечі. Частина 2. Або – або / пер. з англ. С. Андрухович. Київ: Наш Формат, 2015. 472 с.

Айн Ренд. Атлант розправив плечі. Частина 3. А є А / пер. з англ. С. Андрухович. Київ: Наш Формат, 2015. 624 с.

Bioshock. Developer: 2K Boston. Publisher: 2K. 2007.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-18

Як цитувати

[1]
Дубель, М. 2025. Моделювання побудови громадянського суспільства у межах цифрового твору Bioshock. Інформація та соціум. (Груд 2025), 114-116.

Номер

Розділ

Секція 4 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем