Моделювання побудови громадянського суспільства у межах цифрового твору Bioshock
Ключові слова:
громадянське суспільство, політичне моделювання, цифровий дискурсАнотація
Тези присвячені розгляду перспектив використання цифрових творів для моделювання побудови громадянського суспільства на прикладі комп’ютерної гри Bioshock. Для бази порівняння у статі обрано класичний твір «Атлант розправив плечі». На основі проведеного дослідження визначено найбільш вагомі відмінності в ідеях двох творів та потенціал для критики об’єктивізму.
Посилання
Платон. Держава / пер. з давньогр. Д. Коваль. Київ: Основи, 2000. 355 с.
Айн Ренд. Атлант розправив плечі. Частина 1. Несуперечність / пер. з англ. А. Переверзєв. Київ: Наш формат, 2016. 432 с.
Айн Ренд. Атлант розправив плечі. Частина 2. Або – або / пер. з англ. С. Андрухович. Київ: Наш Формат, 2015. 472 с.
Айн Ренд. Атлант розправив плечі. Частина 3. А є А / пер. з англ. С. Андрухович. Київ: Наш Формат, 2015. 624 с.
Bioshock. Developer: 2K Boston. Publisher: 2K. 2007.