Гейміфікація цифрових платформ з елементами ШІ
Ключові слова:
гейміфікація, штучний інтелект, цифрові освітні платформи, соціальні комунікації, адаптивне навчання, EdTechАнотація
У дослідженні актуалізовано потенціал гейміфікації в поєднанні з технологіями штучного інтелекту (ШІ) в організації освітньої діяльності. Проаналізовано можливості освітніх цифрових платформ, що інтегрують елементи гри та інтелектуального аналізу даних, а також окреслено переваги й виклики такого підходу. Увагу зосереджено на таких складових: адаптивне навчання (персоналізація складності завдань, маршрутів навчання), впровадження елементів генеративного ШІ щодо створення динамічного контенту (запитання, кейси, ситуації), використання інтелектуальних чат-ботів у ролі віртуального тьютора, співрозмовника, опонента, а також аналіз даних задля моніторингу прогресу, прогнозування успішності, рекомендацій у формуванні індивідуальної траєкторії.
Посилання
Островська Н. В. Прикладні соціально-комунікаційні технології. Запоріжжя, 2017. 110 с.
Матвієнко О., Цивін М. Цифровізація: освітній контекст. Вісник Книжкової палати. 2020. № 11. 52 с. DOI: 10.36273/2076-9555.2020.11(292).28-35.