Організація архівних процесів у корпоративному середовищі

Автор(и)

  • І. І. Тюрменко Національний авіаційний університет, м. Київ
  • М. Г. Грищенко Національний авіаційний університет, м. Київ

Ключові слова:

архівні процеси, політика управління архівами, електронний архів, корпоративний архів, архівний підрозділ

Анотація

Розробка та впровадження ефективних архівних процесів у корпоративних організаціях спрямована на забезпечення збереження, доступності та оптимального використання документів. Розглянуто основні етапи організації корпоративних архівів, сутність політики управління ними, впровадження технологічних рішень та оцінку ефективності архівних процесів. Звернено увагу на вимоги нормативно-правового регулювання організацією архівної справи в Україні, на важливість використання сучасних технологій, зокрема, електронних архівів, а також на підготовку персоналу до роботи з новими інформаційними системами.

Біографії авторів

І. І. Тюрменко , Національний авіаційний університет, м. Київ

д-р іст. наук, професор

М. Г. Грищенко , Національний авіаційний університет, м. Київ

магістрантка

Посилання

Про Національний архівний фонд та архівні установи: Закон України від 24.12.1993. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3814-12#Text (дата звернення: 07.04.2024).

Про затвердження Типового положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації: Наказ Міністерства юстиції України від 10.02.2012. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/z0202-12#Text (дата звернення: 12.05.2024).

Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях: Наказ Міністерства юстиції України від 18.06.2015. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#Text (дата звернення: 12.05.2024).

Про затвердження Положення про умови зберігання документів Національного архівного фонду»: Наказ Міністерства юстиції України від 02.03.2015. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0250-15#Text (дата звернення: 07.04.2024).

Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання: Наказ Міністерства юстиції України від 11.11.2014. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1421-14#Text (дата звернення: 07.04.2024).

ДСТУ 4423-1:2005. Національний стандарт україни інформація та документація КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ. Частина 1. основні положення (ISO 15489-1:2001, MOD). Чинний від 2005-12-02. Вид. офіц. Київ: Держспоживстандарт України, 2007. 34 с. URL: https://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTU2/dstu_4423-1-2005.pdf (дата звернення: 07.04.2024).

Електронний архів: як законно організувати зберігання е-документів у компанії. URL: https://inbase.com.ua/elektronnyj-arhiv-yak-zakonno-organizuvaty-zberigannya-e-dokumentiv-ukompaniyi/ (дата звернення: 07.04.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-08

Як цитувати

[1]
Тюрменко , І.І. і Грищенко , М.Г. 2024. Організація архівних процесів у корпоративному середовищі. Інформація та соціум. (Жов 2024), 67-70.

Номер

Розділ

Секція 2  Архівна та бібліотечна справа і зберігання документної інформації в умовах сучасних викликів війни