Соціальна комунікація як сфера професійної освіти

Автор(и)

  • Л. І. Демчина Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ

Ключові слова:

соціальна комунікація, документально-інформаційна сфера, соціальні інститути

Анотація

Структурно-соціальна комунікація складається з трьох основних підсистем: атрибутивної, функціональної та супровідної. Атрибутивна підсистема включає системний зв’язок «автор – документ – посередник – споживач». Функціональна підсистема охоплює «життєвий цикл документа». Супровідна підсистема, що має допоміжну роль, включає сукупність книговидавничих, книготорговельних, бібліотечно-бібліографічних, архівних, музейних та інших засобів діяльності. Загальні та специфічні аспекти структурної побудови соціальної комунікації мають стати предметом вивчення студентів ЗВО України бібліотечно-інформаційного профілю.

Біографія автора

Л. І. Демчина , Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ

канд. наук із соц. ком., доцент

Посилання

Житницька А. А. Соціальна комунікація як предметна сфера підготовки майбутнього журналіста. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/74/part_2/36.pdf (дата звернення: 24.05.2024).

Орлик С., Стежко З. Зв’язки з громадськістю як сфера професійної діяльності в Україні. Society. Document. Communication. Соціум. Документ. Комунікація. 2021. № 11. С. 348–367. DOI: 10.31470/2518-7600-2021-11-348-367 (дата звернення: 25.05.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-08

Як цитувати

[1]
Демчина , Л.І. 2024. Соціальна комунікація як сфера професійної освіти. Інформація та соціум. (Жов 2024), 9-11.

Номер

Розділ

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи