Медіасимбіози в культурно-розважальних івент-заходах: на прикладі трейлерів і промофільмів
Анотація
Одним з актуальних питань сьогодення є формування симбіотичних семантичних й естетичних взаємозв’язків між новітніми «відкритими творами», яке пов’язують із розвитком технологій, – цифрових, інтернет-технологій, мережевих, мобільних комунікацій, – що так чи інакше зачіпає й івент-індустрію. Цифровізація стирає межі між автором і аудиторією, по суті, спричиняючи демократизацію творчого процесу. Конвергенція індустрії розваг і маркетингу зумовлюють формування більш складних багаторівневих медіасистем, інфільтрація ігрових елементів у наратив забезпечує подальшу «гейміфікацію» та медіагібридизацію, а інтеграція аматорської естетики в телебачення і кінематограф посилює складні взаємини між фактичною, вигаданою та документальною реальностями. Як наслідок, виникають медіасимбіози та медіагібриди, а також системи взаємозв’язків між ними, де аудиторія дробиться на безліч «фрагментованих “Я”», залишаючись все ж певною спільнотою, хоч і в якості масиву даних і сукупності одиниць інформації.
Посилання
Gray J. Show sold separately: promos, spoilers, and other media paratexts. New York: New York University Press, 2010.
Leigh M. The art of the trailer: Genre tropes. Pop Verse, August 18, 2017. URL: http://popverse.com/2017/08/18/the-art-of-the-trailer-genre-tropes/