Реструктуризація професійної ідентичності фахівця бібліотечно-інформації справи в контексті технологічного прогресу ХХІ століття
Анотація
Епоха комплектування, каталогізації та класифікації друкованих носіїв, як основних бібліотечних операцій залишилася в минулому. Сьогодні фахівці бібліотечно-інформаційної справи виступають у ролі навігаторів знань і фасилітаторів змін, намагаючись задовольнити спеціальні потреби своїх користувачів. Тим паче, що назріла необхідність залучати передові технологічні інструменти та методи в бібліотечних операціях.
Посилання
Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс: матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року / редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва; Харківський національний медичний університет. Харків: ХНМУ, 2017. 100 с.
Bashorun D. M., Isah V. V. Digitization skills for librarians’ needs. Research Quarterly. 2011. № 4(2). Р. 27–41.
Jatto J. C. Managing people in organization. Journal of Management and Planning. 2018. № 2(4). Р. 31–46.
Johnson M. P. Connecting teacher librarians for technology integration leadership. School Libraries World Wide. 2012. Vol. 18(1). P. 18–33.
Trivedi M. Digital libraries: Functionality, usability and accessibility. Library Philosophy and Practice. 2010. URL: http:/www.unlib.unledu/lpp/trived-diglibttm