Комунікативна культура та комунікативні практики в соціальних мережах

Автор(и)

  • Л. І. Соломенко Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

Анотація

У нинішній час комунікація в соціальних мережах є повсякденним явищем на всіх рівнях особистого, професійного та громадського життя українця. Широкий і багатозначний термін «комунікація» тісно пов’язаний з не менш багатогранним терміном «культура». Одне з філософських тлумачень культури «передбачає безпосередньо життєву реалізацію, відкритість цінностей для людини. Культура стає істинною тоді, коли входить у життя, звички особи, виявляється у всій сукупності соціальної діяльності, практиці повсякденної поведінки».

Біографія автора

Л. І. Соломенко , Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

викладач

Посилання

Лычковская О. Р. Феномен «поделиться информацией» как современная коммуникативная практика социальных медиа: социальные, психологические и риторические функции. Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Соціологія і політичні науки. 2015. Т. 20. Вип. 1(22). С. 33–39.

Масі Н. І. Про сутність поняття «комунікаційна культура суспільства». Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2010. № 4. С. 73–78.

Настояща К. В. Комунікативні практики соціальних мереж: фактори та вектори трансформації. Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. 2018. Вип. 77. С. 118–126.

Спам та листи щастя. URL: https://help.viber.com/hc/uk/articles

Тернопільська В. Теоретичні аспекти феномена «соціально-комунікаційна культура». Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2007. Вип. 22. С. 44–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-29

Як цитувати

[1]
Соломенко , Л.І. 2023. Комунікативна культура та комунікативні практики в соціальних мережах. Інформація та соціум. (Лис 2023), 43-46.

Номер

Розділ

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи