Комунікативна діяльність та ділове спілкування як управлінська функція
Анотація
Система спілкування суттєво впливає на клімат у колективі, роблячи його або теплим та доброзичливим, або ж холодним і байдужим. Зрозуміло, що від координації інформаційної, комунікативної взаємодії залежать не лише результати професійної діяльності, а й задоволення потреб та інтересів співробітників.
Оскільки стиль спілкування вважається одним із найважливіших елементів управлінської культури, він обумовлюється як психологічними властивостями особистості, так і засвоєними нею нормами поведінки; як соціальними установками, так і ціннісними орієнтирами.
Посилання
Гошовська В. А. Складові професійного потенціалу державного службовця: навч.-метод. матеріали. Київ: НАДУ, 2015. 52 с.
Кадровий менеджмент як складова управління людськими ресурсами в системі державного управління: навч.-метод. матеріали / В. А. Гошовська, Л. А. Пашко, Л. М. Фугель; упоряд. Ю. В. Стрілецька. Київ: НАДУ, 2013. 96 с.
Пашко Л. А. Комунікативна взаємодія органів державної влади та інститутів громадянського суспільства як механізм запобігання корупції: навч.-метод. матеріали. Київ: НАДУ, 2011. 144 с.