Особливості підготовки фахівців інформаційної сфери у воєнний період
Анотація
Актуальність теми дослідження. Сьогодні підвищення професіоналізму фахівців інформаційної сфери за умов неспровокованої і віроломної атаки Росії на Україну неможливе без фундаментальної гуманізації управління, гуманізації всієї системи їхньої підготовки. Поняття гуманізації, прояснені агресивними намірами рашистів щодо демілітаризації та денацифікації України, жорсткого порушення норм міжнародного права, загрозою євроатлантичній безпеці, набули величезної актуальності.
Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати особливості підготовки фахівців інформаційної сфери у воєнний період, моделі гуманізованого онлайн-викладання, створення інклюзивного клімату онлайн-курсу у взаємодії розвитку творчості та особистості, її психологічного захисту та професійного становлення фахівців інформаційної сфери.
Посилання
Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»), затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1993 р. № 896. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF#Text
Воронкова В. Гуманізація освіти, науки, політики, влади, суспільства. Філософія освіти. 2008. № 1–2(7). С. 204–220
Добрускин М. Е. Концептуальные основы гуманизации и гуманитаризации высшего технического образования. Гуманізація і гуманітаризація вищої технічної освіти: збірник праць. Всеукраїнська науково-методична конференція. Харків, 2000. С. 5–6.
Чистовська І. П. Гуманізація та гуманітаризація навчально-виховного процесу у вищих технічних навчальних закладах. URL: http://novyn.kpi.ua/2008-1/14_Chistovska.pdf
Clark R. C. & Mayer R. E. E-learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. San Francisco, CA: Pfeiffer, 2011.