Професійний інструментарій сучасного PR-текстолога (зі світового досвіду)
Анотація
Однією з важливих функцій діяльності сучасного професіонала в галузі паблік рілейшнз є робота з друкованим та усним словом і безпосередня підготовка всієї сукупності PR-документів, публічних виступів. Грамотне використання методики їхнього написання стає необхідною базовою умовою професійної спроможності PR-текстолога.
Посилання
Flesch R. A new readability yardstick / Rudolf Flesch // Journal of Applied Psychology. – 1948. – № 32. – P. 221–233.
Інтеграція права та інформатики : прикладний і змістовий аспекти : монографія / В. Г. Іванов, В. Ю. Шепітько, М. Г. Любарський та ін.; за заг. ред. В. Г. Іванова, В. Ю. Шепітька, В. В. Карасюка. – Х. : Право, 2012. – 248 с.
Оборнева И. Автоматизация оценки качества восприятия текста / И. В. Оборнева // Вестник Московского городского педагогического университета. – 2005. – № 2 (5). – С. 23–31.