Імідж як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства
Анотація
В епоху «інформаційного суспільства», коли уявлення людей про світ і процеси, що відбуваються, значною мірою формуються засобами масової комунікації, коли репутація будь-якого суб’єкта і об’єкта стала відігравати набагато важливішу роль, ніж раніше, імідж підприємства набуває статусу одного з основних ресурсів, які зумовлюють його економічну перспективу.
Посилання
Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю. В. Строцюк // Проблеми економіки та управління : збірник наукових праць / відп. ред. Й. М. Петрович. – Л. : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – C. 243–248.
Добробабенко Н. С. Имидж: что это, зачем и как? / Н. С. Добробабенко // Маркетинговые исследования, практика рекламы. – К., 1998. – № 1–2. – С. 34–36.
Сизоненко В. О. Сучасне підприємництво : довідник / В. О. Сизоненко. – К. : ЗнанняПрес, 2007. – 440 с.
Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління : посіб. / Л. Е. Орбан-Лембрик. – К. : Академвидав, 2003. – 568 с.