Удосконалення інформаційного забезпечення маркетингових бізнес-процесів торгового підприємства
Анотація
У статті розглянуті актуальні питання удосконалення інформаційного забезпечення маркетингових бізнес-процесів підприємства шляхом використання в рамках їньої реалізації спеціалізованих інформаційних систем.
Посилання
Звіринців А. Б. Комунікаційний менеджмент: Робоча книга менеджера PR / А. Б. Звіринців. – СПб. : Вагриус, 2009. – 356 с.
Маркетинг. Теорія та практика : навч. посіб. – Вип. 4. – М. : Знание, 2009. – 562 с.
Microsoft Open Technologies [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https: //msopentech.com/blog/2015/01/19/moodle-office365/ (Дата звернення: 05.03.2016).
Башкиров А. Корпоративний портал в стилі Web 2.0 [Електронний ресурс] / А. Башкиров. – 2009. – Режим доступу: http://www.opennet.ru/base/dev/portal_web20.txt.html (Дата звернення: 06.03.2016).