Удосконалення інформаційного забезпечення маркетингових бізнес-процесів торгового підприємства

Автор(и)

  • В. Василенко Донецький національний університет

Анотація

У статті розглянуті актуальні питання удосконалення інформаційного забезпечення маркетингових бізнес-процесів підприємства шляхом використання в рамках їньої реалізації спеціалізованих інформаційних систем.

Біографія автора

В. Василенко , Донецький національний університет

спеціаліст з інформаціонного забезпечення

Посилання

Звіринців А. Б. Комунікаційний менеджмент: Робоча книга менеджера PR / А. Б. Звіринців. – СПб. : Вагриус, 2009. – 356 с.

Маркетинг. Теорія та практика : навч. посіб. – Вип. 4. – М. : Знание, 2009. – 562 с.

Microsoft Open Technologies [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https: //msopentech.com/blog/2015/01/19/moodle-office365/ (Дата звернення: 05.03.2016).

Башкиров А. Корпоративний портал в стилі Web 2.0 [Електронний ресурс] / А. Башкиров. – 2009. – Режим доступу: http://www.opennet.ru/base/dev/portal_web20.txt.html (Дата звернення: 06.03.2016).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-28

Як цитувати

[1]
Василенко , В. 2022. Удосконалення інформаційного забезпечення маркетингових бізнес-процесів торгового підприємства. Інформація та соціум. (Січ 2022), 47-51.

Номер

Розділ

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг