Інформаційні технології в системі логістики підприємства торгівлі
Анотація
Логістика у розумінні її як комплексу господарської діяльності охоплює виробничо-господарські, організаційні, економічні, правові аспекти і включає великий комплекс різноманітних функцій, які забезпечують процеси товаро-і матеріалопросування. Організація регулярного руху матеріальних (товарних) потоків у сфері логістики пов’язана із залученням багатьох суб’єктів господарювання, використанням значної кількості виробничих об’єктів, технічних і транспортних засобів, необхідних для застосування адаптованих до специфіки матеріального потоку транспортно-складських технологій в інтегрованому наскрізному логістичному ланцюгу, одним з учасників якого традиційно виступає торговельне підприємство. Значна частина процесів логістичної діяльності торговельного підприємства передбачає необхідність його взаємодії з іншими учасниками логістичного ланцюга і виконання в процесі такої взаємодії комплексу логістичних операцій із зовнішніми (вхідними, вихідними) матеріальними, інформаційними, фінансовими потоками, що потребує високого рівня їхньої узгодженості та координації з постачальниками і споживачами тих чи інших матеріальних ресурсів або товарів.
Посилання
Есенькин Б. С. Логистика в книжном деле / Б. С. Есенькин, М. Д. Крылова. – М. : МГУП, 2002. – 335 с.
Сковронек Ч. Логистика на предприятии / Ч. Сковронек, З. Сариуш-Вольский : пер. с польск. – М. : Финансы и статистика, 2004. – 400 с.