Інформаційне забезпечення управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств

Автор(и)

  • А. Л. Висоцький НУ «Львівська політехніка»
  • А. С. Петльований НУ «Львівська політехніка»

Анотація

На теперішній час переважна більшість вітчизняних машинобудівних підприємств стикається з проблемою збуту своєї продукції. Одним з основних напрямів управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств є вдосконалення методологічного забезпечення її провадження на засадах розробки нових та покращення існуючих методів і прийомів прогнозування, планування, організації та регулювання процесів виготовлення та реалізації машинобудівної продукції.

Біографія автора

А. Л. Висоцький , НУ «Львівська політехніка»

канд. екон. наук

Посилання

Мних О. Б. Модель бізнесу машинобудівного підприємства і маркетингова концепція підвищення його конкурентоспроможності / О. Б. Мних // «Менеджер». – 2008. – № 2 (44). – С. 153–163.

Набок І. І. Ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного підприємства : автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. / І. І. Набок. – З., 2008. – 22 с.

Орлов П. А. Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрямки розвитку : монографія / П. А. Орлов, Г. О. Холодний, М. А. Борисенко та ін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2008. – 232 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-27

Як цитувати

[1]
Висоцький , А.Л. і Петльований , А.С. 2022. Інформаційне забезпечення управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств. Інформація та соціум. (Січ 2022), 12-14.

Номер

Розділ

Секція 1 Інформаційні ресурси в системі менеджмент–економіка– бізнес