Інформаційне забезпечення управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств
Анотація
На теперішній час переважна більшість вітчизняних машинобудівних підприємств стикається з проблемою збуту своєї продукції. Одним з основних напрямів управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств є вдосконалення методологічного забезпечення її провадження на засадах розробки нових та покращення існуючих методів і прийомів прогнозування, планування, організації та регулювання процесів виготовлення та реалізації машинобудівної продукції.
Посилання
Мних О. Б. Модель бізнесу машинобудівного підприємства і маркетингова концепція підвищення його конкурентоспроможності / О. Б. Мних // «Менеджер». – 2008. – № 2 (44). – С. 153–163.
Набок І. І. Ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного підприємства : автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. / І. І. Набок. – З., 2008. – 22 с.
Орлов П. А. Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрямки розвитку : монографія / П. А. Орлов, Г. О. Холодний, М. А. Борисенко та ін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2008. – 232 с.