Управлінська парадигма стратегізації як збудник нових запитів до інформаційних технологій

Автор(и)

  • А. В. Сєріков Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Термін «стратегізація» останнім часом все ширше використовується із різних приводів (див., наприклад, [1; 2]), але за замовчуванням в ньому міститься практично незмінне змістовне навантаження, що позначає втілення уявлень про стратегію у найрізноманітніших напрямах людської діяльності. У найширшому сенсі під стратегією розуміють, як правило, план або модель довгострокового розвитку справи [3, С. 27]. Між тим, сучасність, завдяки поширенню інформаційних технологій (ІТ), наближує «горизонти бачення» перспектив, а з ними і змін будь-якої справи. За таких умов замість оперативного необхідно імплементувати стратегічне управління справами на всіх їхніх рівнях. За суттю це є стратегізація.

Біографія автора

А. В. Сєріков , Харківський національний університет будівництва та архітектури

канд. фіз.-мат. наук, професор

Посилання

Вовканич С. Стратегізація української національної ідеї у формуванні ідеологічних засад державотворення [Текст]. Народознавчі зошити. 2015. № 1(121). С. 45–57.

Ковальчук С. В.; Забурмеха Є. М. Маркетингове забезпечення стратегізації управління персоналом підприємства [Текст]. Вiсник Хмельницького нацiонального унiверситету. Серія: «Економiчнi науки». 2017. № 4. С.162–170.

Гершун А. М., Горский М.И. Технологии сбалансированного управления. [Текст]. М. : Олимп-Бизнес, 2005. 413 с.

Поппер Р. Мониторинг исследований будущего. [Текст]. ФОРСАЙТ. 2012. Т. 6. № 2. С. 56–75.

Маликов, Р. Ф. Практикум по имитационному моделированию сложных систем в среде AnyLogic 6 : учеб. пособие. [Текст]. Уфа : Изд-во БГПУ, 2013. – 296 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-21

Як цитувати

[1]
Сєріков , А.В. 2022. Управлінська парадигма стратегізації як збудник нових запитів до інформаційних технологій. Інформація та соціум. (Січ 2022), 13-14.

Номер

Розділ

Секція 1 Інформаційні ресурси в системі менеджмент–економіка– бізнес