Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг

Автор(и)

  • І. В. Філіпішин Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Стрімке зростання та диференціація попиту на всі види інформації, і наукову також, технічну і більшою мірою – економічну, а також підвищення вимог до змісту та форм її надання є суттєвими чинниками розвитку сфери інформаційного бізнесу. Для всебічного розвитку українського ринку інформаційних продуктів та послуг потрібен механізм, який забезпечував би динамічну рівновагу між виробництвом та споживанням інформаційної продукції. Основою такого механізму повинен бути маркетинг, оскільки він є визнаною формою усунення протиріч між попитом та пропозицією. Тому закономірним наслідком розвитку інформаційного бізнесу стає виділення із загальної концепції маркетингу самостійного напряму – маркетингу інформаційних продуктів та послуг.

Біографія автора

І. В. Філіпішин , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р екон. наук, професор

Посилання

Писаренко Т. В., Кваша Т. К., Березняк Н. В., Прудка О. В. Інформаційне забезпеченні інноваційного розвитку: світовий та вітчизняний досвід: монографія. Київ.: УкрІНТЕІ, 2015. 239 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-22

Як цитувати

[1]
Філіпішин , І.В. 2021. Маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг. Інформація та соціум. (Груд 2021), 35-37.

Номер

Розділ

Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем